27 January 2012

It Hurts But It Must End (เจ็บแต่จบ)

Views
Baca tajuk pun mesti ada yang pening..
agaknya apa la minah ni nak merepek harini..
Okay, harini aku nak share tentang sebuah lagu dari Thailand..
Ni lagu feveret aku buat masa ni tau :)
Lagu ni ditulis hasil dari kisah benar salah seorang pendengar radio Club Friday. 
Sangat menusuk kalbu huhu...

First off all, kepada anda yang faham bahasa thai, dengar dulu original versionnya



OK...dah dengar mungkin ada yang tak faham bahasa thai kan hehe...
boleh tgk music video ini


hukhuk selepas tengok music video ni pun sure ramai lagi yang tak faham kan apa yang mereka berdrama..actually aku dah letak sub dalam video tu..tapi file besar la..malas nk upload dalam youtube lagi...tunggu nanti free aku nak pergi melepak kat Oldtown Alamanda baru nak upload (hehe malas nak membazir aku punya plan data..jimat3)hihi
Okaylah..nanti entry yang lain aku cuba buat sinopsis video tu yek..tatatititutu

No comments: